Sunday 15 May 2011

PPu BaWaH MaSuK (PART 2)

HARI KEDUA

Jam 8.50 semua pelajar ppu atas pergi ke dewan...
sesi RAMAH MESRA la pulak...


kene menunggu plak sebelom nak masuk...aiyoo

nak nak exam ni
pelajar yang baik sepatutnya menghabiskan masa dengan....
dengan....
BuKuLa.....
buku??  teettttt buku hehehe

contohnya :
pelajar sains sekolah aku...hehehe takut aku




BARISAN GURU PPU

Selepas mereka sorang sorang kenal diri
uihhh dekat setengah jam lah..
hahaha..
bermula lepas tuh sesi ramah mesra...!!
tapi sebelum tuh.....



Mendengar arahan dari puan salina
Mereka ini merupakan ketua bagi 15 kumpulan telah ditetapkan...
*termasuk aku tengah tangkap gamba,,:D


BERMULA SESI CARI ANAK BUAH....


Lame jugaklah ambik masa..
kene jerit jerit pulak nak carik orang..
hahaha ...macam - macam...
Setelah dipertemukan .. 
mereka duduk dalam kumpulan masing - masing...






Bila dah setel pengenalan diri
diberi tugasan kedua..
kumpulan 1 - 7 kene buat lagu ppu
kumpulan 8-15 kene buat ikrar ppu

aku kumpulan 14...so
buat ikrar lah...huhuhu 
dorang buatlah ikrarnye..




Last - Last
aku jugak yang kene bace....
sabo jelah



SAYA BERJANJI....
akan rosakkan sekolah
hehehe jahat benar...



sampai waktu rehat aje...
kami pon masok kelas seperti biase...
hari ketiga dan keempat tak campur sebab dah mule exam...!!
see you ...

No comments:

Post a Comment